Canon tidning

I veckan köpte jag hem denna tidning som jag hittade på Ica. Den är var rätt dyr, men den är verkligen värd alla pengar. Jag har aldrig läst manuellen som följde med kamran. Utan jag har bara testat mig fram och läst runt lite på internett. Men för att jag ska bli en bättre fotograf måste jag lära mig använda min kameras inställningar och förstå hur den fungerar. 
Därför tycker jag alla som är nybörjare som jag borde köpa denna eller en bok. Jag har hela denna vecka suttit med denna och strukit under det absoluta viktigaste.Ännu är jag långt från att vara klar. Sedan får man plugga in allt och ha kamran nära så man kan pröva sig fram :)
 
Lycka till!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback