Julpynt

Finns det något mysigare en nr man får pynta med adventsaker och julsaker. Jag älskar skenet från ljusstakarna osv. Man blir som så lugn och av slappnad. Önskar man fick ha det framme hela tiden, men då skulle det väl förlora sin charm.
 
Men jag tänkte dela med mig lite av mina julsaker, och denna gång fick jag pynta ett hus. Nu när snön äntligen kom blev det bara mysigare :D
 
Vilken/vilket julpynt tycker ni mäst om? 
Jag har en röd ljusstake som jag köpte förra året som jag bara älskar, sen har jag min julängel som jag fick som liten som alltid måste vara framme. Den ändra färg i vingarna och denna sover jag gärna med, men nu får jag inte det ^^
 
I år hittade jag en jätte söt tomte i nordstan som man kan hänga upp i luvan, så han hänger i fröstet med sin söta uppsnofsiga blick.
Sen har jag det senaste jularna alltid gjort min egna ljusstacke med blockljus som jag har pyntat på olika vis. I år har jag också valt ett tema på julklapps pappret. ille få lite gameldags känsla över dem. Så jag hitta ett fint papper på Ica Maxi för 10kr rullen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback