Molle blir glad över snön

I går trodde jag huset skulle lyfta, det blåste inte lite kan jag lova. När jag hade tänkt se på film sloknade allt medan jag pratade med min mamma. Robin låg och sov men han blev ut kallad, inte tänker jag sitta själv i mörkret!
 
Men han, han bara kom så blev det ljust igen. Men efter en timme var det mörkt igen. Jag gav upp och la mig vid Robin som sov som ett litet barn. Jag var orolig över hur jag skulle klarar av dagen om strömmen inte kom tillbaka. 
 
Men jag somnade och vaknade sedan av att det blev ljust i vardagsrummet. Hur länge vi varit utan ström vet jag inte. Men när vi klev upp jag och Molle vaknade vi att det äntligen var en vit mark.
 
Molle älskar snö, så han blev mer en glad av att få komma ut i dag :D
Så jag gjorde en liten film för att dela med mig av min hunds glädje över vintern som äntligen har kommit. Hoppas ni kommer gilla den ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback