önskar mig självklart en ny kamra.

Hej mitt vinterland nu är jag här.... men vars är snön? Jag som hade velat fota frostiga och snöiga träd vid det här laget. Men vi har bar mark med gröna skogar. 
Men julen kommer i alla fall och jag önskar mig självklart en ny kamra. Detta är nog mer av mig själv. Kan inte begära en sådan dyr klapp av någon. 
Men jag önskar mig ett presentkort, kanske tomten kommer med ett sådant ^^
 
Förra veckan var vi på mediamarket, jag tittade in några kamror som skulle ge mig mer en den jag har nu. Till inte allt för dyrt pris. Men jag behövde inte lägga många tusenappar extra för att kunna köpa mig en 60D eller 70D.
 
Jag var först inne på 600D eller 700D, jag gillade 600D, den var inte så tung och jag gillade fotona som den tog. 60D blir ju lite tyngre och den kontroll ratte på vänster sida. Då måste jag vänja om mig. Men det gör jag nog.
 
Det skillde inte mkt i pris, så lika bra satsa på en 60D eller 70D. NU måste jag tyvärr vänta med att köpa den. Pengarna kommer inte in som lovat från mitt jobb.... 
Men har jag väntat så här länge så, kan jag väl vänta ett tag till innan jag breddar mina vyer inom foto <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback