Testbilder med blixt

Hejsan alla fotosugna människor!
I dag ska jag försöka fota lite, är nervös att allt bara kommer bli fjasko. Men det får jag ju veta först efteråt. Nu på morgonen har jag testat min blixt som jag köpte innan jag flyttade. 
Jag kan bara säga att nu känner jag mig äntligen som en riktig fotograf och denna kommer jag aldrig mer vara utan ^^
 
Är bara nybörjare så den får vara på autoläge, tills jag lärt mig mera. Har nu bara tagit lite bilder inomhus och kan redan se att den gör stor skillnad! 
Jag ska ta med den nu under min fotografering och se hur bilderna blir ute :)
 
Här nedan kan ni se före och efter bilder med blix och utan. Inget är redigerat!
 
Canon EOS 1100D EF 50mm Blixt Dörr DAF 42 power Zoom

Kommentarer
Postat av: Lovisa Öberg

Mycket bra blixt verkar det vara man såg skillnad

Svar: Inomhus har jag fått rätt bra kläm på den :)
canonworld.blogg.se

2013-11-13 @ 15:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback