Alice i underlandet och utrustning

Hej :) 
För att fördriva lite tid så brukar jag alltid kolla över all kamrautrustning jag vill ha. Tyvärr valde jag ingen billig hobby, men då jag älskar den är det värt varenda krona. 
Att köpa ett nytt kamrahus dröjer nog länge, det är dyrt och sedan har jag inte lärt mig min 1110D fullt ut. Att skaffa en ny kamra gör mig ju inte till en bättre fotograf. Det är mkt teknik och tankar kring ens bilder som gör att det blir bra. 

Så än så länge får jag hålla mig till det lägre kostnaderna som passar min utrustning. Allt jag kan göra är att spara och lära mig av det jag har. 

Så teori och praktik är väldigt viktigt, jag har dels två projekt jag vill göra just nu. Vet dock ej om jag ska agera som modell på ena eller om jag ska be någon annan. 
Mitt första som jag tänker på är Alice i underlandet. Jag är grymt peppad, men det är en hel del som ska fixas och någon blond tjej ska det vara ^^ 

Detta måste jag försöka hinna med innan jag flyttar :D

Men som tröst så länge över allt annat med dyr utrustning, så fördjupar jag mig i teorin med tidningen fotosidan :) 
Kram på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback