Allt har sin charm

Det är väl så här det kommer tyvärr att bli då jag flyttar, att det blir mkt naturfotografering. Det har ju sin charm det med, dels vill jag kliva upp tidigt någon sommar då solen är på väg upp. Att få stå på en klippa eller berg att få fota soluppgången skulle vara häftigt. Att resa runt och se olika plaster och fota är också en dröm.
 
Men jag kommer att sakna alla roliga teman man kan göra med människorna. Jag hoppas jag kommer finna några nya linslusar som vill stå framför kameran ^^
 
Om inte annat får jag bli bra på natur och djur, vilket jag gärna blir. Men ja gillar variationen. Jag hoppas nu då jag sökt till foto och bild utbildningen att jag kommer in och att jag har nytta av den.
 
Canon EOS 1100D EF 50mm Bearbetning i Ps CC
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback