Älskar kommentarer

Vill ha mera, det är så roligt då ni läsare kommenterar om vad ni tycker eller om ni har frågor. Jag blir verkligen super glaaaad :D
Precis som bilden nedan ^^
 
 
Frågan var hur jag tar egna bilder och vilka sekunder jag har vid självutlösaren. Då jag tyvärr inte har en kamra som man kan använda en sådan där liten svart trådlös dosa <- (titta in så ni förstår vad jag menar med dosa) för att ta egna bilder får jag springa fram och tillbaka hela tiden för att trycka på avtryckaren på kamran.
 
Jag börjar med att trycka på symbolen för självutlösaren sedan väljer jag bildserie. Där kan jag på min canon välja hur många bilder i följd som jag vill att kamran ska ta. Jag brukar ha på 3. Jag vet ej exakt hur många sekunder det tar innan den tar kort. Men jag brukar hinna inta det flesta poser innan den början fota :) 
 
Sedan kan du använda vilken iställning som helst uppe på ratten, under fiol fotograferingen hade jag symbolen (M) (AV) och för hoppbilderna använde jag symbolen för sport.
 
Jag hoppas mitt svar var till hjälp, lycka till med fotningen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback