Grease/Pinuppa projekt

Just nu hoppar jag nästan i stolen av iver för i dag blir det ett roligt fotoprojekt, och jag tänker denna gång verkligen ta på mig fotograf rollen och inte nöja mig. Jag kommer köra hårt med mina modeller i dag ^^ Har alltid så många ideer här hemma, och man föresteler sig ju alltid saker i huvedet och ibland är det inte lika lätt att få det på kort.
 
Men sedan är jag ju så veklig å försiktig, så i dag ska jag tusan i mig säga stå så gör så och sedan ska det leverar känslor i massor! Det ska synas på korten vad man vill få fram :D
 
Är så tagad!!
 
Kommer ta insperation från den välkända filmen Grease och lite pinuppa. Vi kommer om bilen finns kvar (HOPPAS!!) fota vid en riktig rostig skit sak. Men det tror jag kan bli bra endå, det byggde ju om bilen i filmen ^^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bex

Skulle lätt ställa upp på liknande när våra vägar möts igen om du vill ha fler modeller... ;)

2013-09-11 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback