En heldag med PS

Har suttit hela dagen framför photoshop och gått igenom vad jag missat på lektionen och nu är jag äntligen klar. Jag har redigerat bilder från i söndags som jag fotade på Molle och Diva som hade kul vid sjön.
 
Man ska absolut inte fota under tiden då solen står högt på himmlen. Klockan var runt tre men den var alldeles för stark i alla fall. Skuggorna blir så starka och förstör bilden, det kan bli svårt att återskapa en bra bild sen .
 
Men jag är rätt nöjd med vad jag har åstakommit i dag :)
 
 
Canon 60D EF 50mm 1.8

Kommentarer
Postat av: anonym

Bilden på diva eller vad hon nu heter när hon står på stenen den var hur fin som helst :)

2014-04-03 @ 14:08:16
Postat av: evaaa

håller med föregående talare / Evizen

Svar: Tack Eva :D
canonworld.blogg.se

2014-04-07 @ 22:01:23
URL: http://www.atruesagittarius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback