Fototidningar

Jaha, kom inte inlägget upp....

I alla fall så skrev jag att jag har haft en bra dag bortsett från min nackspärra. Är på väg hem till lilla molle:) 

Jag råka unna mig lite väl mkt på pressbyron. 
Två fototidningar som kostade 140kr styck !! Svin dyrt! Tittade inte på priset.  Bara se till att läsa dem. 

Är lite dålig på det, lägger bort dem eller så har jag inte tid. Älskar läsa dem då jag väl gör det, alltid mkt bra tipps. Men borde nog kanske göra ett stopp i mitt tidnings köpande och läsa dem jag har ^^ 

Torsdag kväll blir soffan med canon special, fotoguid - efterbehandling i raw med en Loka likes old school och lite tv serier då jag är ensam i kväll :) 

Hare gött! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback