Skräck i skogen

Förra fredagen underlektionen satt jag och lekte med ett litet bild projekt. Det slutade i lite skräck anda denna gång också. Bilden är tagen på en av klasskamraterna och skogen är tagen från google. Redigeringarna är gorda av lilla mig.
 
Dock kunde jag inte bestämma mig om jag skulle vara utan "brus" eller med. Därför är det två olika exempel :)
 
 
 
 
 
PS: Färgerna kan vara på en bra skräm mer brunaktig, medan jag ser en blågrå fräg. Vilket jag också vill ha. Men då min dator ger fel färger blir det svårt att redigera rätt också :/ Så då bilden igentligen är brun och jag ska ändra från brunt till grått och inte ser det.....
 
Svårt förklara, men jag behöver skaffa mig en skärm till min bärbara.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

På min är det brunt

2014-04-15 @ 13:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback