Underbart ljus i vårt hus

I dag när jag kom hem satte jag igång med självporträtt, vi har ett underbart hus för inomhus fotografering. Vi har vitt tak och ljusa väggar. Söderfönster, så det naturliga ljuset är perfekt att fota i! Denna gång behövde jag inte heller använda mig av blixten. 
 
Jag testade även att fota i motljus ute på altanen, det blev super bra :D! Nu vet jag hur jag ska lyckas med det. Hoppas jag, brukar oftas gå bättre då jag fotar mig själv en andra ^^
 
Sen har jag lärt mig hur man ställer in iso,bländare och slutartiden under M läget, det går verkligen frammåt. Det är så kul :D
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fin :)

2014-04-04 @ 11:41:46
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback