Bockaby i december

Canon efs 24mm 2,8
 
Följde med Robin till bockaby idag, inte det bästa vädret men det gick ann. Fast efter några timmar som frusen och toanödig var det skönt att få sätta sig i bilen påväg hem igen.
 
Testade ett av mina nya objektiv, 24mm. Hade inte så höga förväntningar eftersom det är rätt snarlikt kittiobjektivet 18-55 i kvalite på bilderna. Men jag tycker det var ganska mycket bättre en de.  
Jag gillar vinkeln och känslan av ett tyngdlöst objektiv och det kommer följa med mig under min vardags fotning och upp till norland över julen :)
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jättefina bilder :) vill gärna se bilder från 10-22efs :)

2014-12-16 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback