Dags för att bestämma sig...

för ett nytt objektiv, (hoppar av lycka)! och jag ingen aning om vilket jag ska köpa. Det kommer bli ett dyrare då jag vill ha ett som levererar bra under bröllopet som jag ska fota i sommar, alla andra gånger också. Men just nu tänker jag i bröllopsbanor. Vilket kan passa bra, jag kommer inte kunna ha med hela min kamra väska med allt. Utan jag kommer ha med min lilla, och i den ska det vara det viktigaste som jag vet kommer ge mig bra bilder.
 
Har ni något bra tipps på vilket objektiv som kan passa bra för inomhus,porrätt,vidvinkel och helkropps. Gärna allt  i ett ^^
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

ef 135 är ett super objektiv

2014-02-26 @ 14:13:53
Postat av: Lovisa

efs 18-200 är väldigt bra har jag hört :)

Svar: Kan vara bra för resa :) men kommer köpa en uppgradering av mitt fasta :D bättre objektiv finns inte :)
canonworld.blogg.se

2014-02-28 @ 18:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback