svisch bilder

 
Canon 60D EFS 18-55mm 
 
Detta var vad jag gjorde i går kväll, tog med mig hela utrustningen och denna gång hade ja en assistent. Kändes bra att ha Robin ute i regnet. För visst skulle det börja regna mitt i allt ihopa, inte hade jag något skydd heller. Så sista gången jag utsätter mina dyra utrustning för sådant! 
 
Ovan ser ni så kallade svisch bilder, här använder du långslutar tid (2"5) var jag nere på och ett iso tal på 400. Jag hade inställningen (TV) då har jag fullkontroll över slutartiden och bländaren styr sig själv. Jag tycker ni ska ut och pröva! Riktigt kul se och förstå sig mer på kameran och dess funktioner. 
Jag använde även denna metoden här, fast med en annan tid på slutaren. Det blir riktigt vackra och häftiga bilder med lång slutartid.
 
Detta kan du göra med vilken modell som helst på systemkameran, glöm inte stativet eller något skydd när det regnar :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Snygga bilder :D
Måste ha varit ett proffsteam ;)

2014-02-04 @ 05:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback