Ta den tid du behöver

Nu måste jag skärpa mig!
Jag vill så gärna alltid skynda mig med att lägga upp mina bilder att det är halv färdiga, eller så jobbar jag alltid med bilderna sent på kvällen då jag är så trött att ögonen går i kors.
 
Nu måste jag skärpa mig och låta det ta sin tid, bilden jag la ut i går har jag gjort om gud vet vad hur många gånger och laggt upp en ny varje gång. Varje gång hittar jag något fel! 
haha, så nu ska jag verkligen ta det lugn, redigera då jag är pigg. Hällre lägga upp  väl arbetade bilder en halvklara.  Allt tar sin lilla tid :) 
 
Sen är det rätt bra att gå i från bilden också, för då ser man bilden med frächa ögonen, i stället för att hitta fel när man redan laggt upp den...
 
SKÄRPNING!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback