Jag har blivit med 60D

I dag är jag nog den lyckligaste på gjorden, haha ne kanske inte. Men jag är glad och mycket nöjd över dagens köp. Jag blev fattig, men jag tror och hoppas att det var värt varenda peng som jag sparat ihop i min lilla gris. Många mynt kan bli stora pengar.
 
Hela januri har jag varit helt tokigt och suttit varje kväll för att hitta någon kamera som skulle passa mej. Varit till media markt och klämt och känt och prövfotat inne i affären. Priserna hejda en kan man ju säga, men då jag märkte att 60D bara kosta någon tusenlapp mer en 600D. Kändes det mer värt att satsa lite högre, mer för pengarna. 
 
Så jag har tagit ett stort kliv från min nybörjar kamera 1100D till en ny och FIN canon 60D som är en kamra för det kreativa hobbyfotograferna. Det kunde heller inte bli bättre att den var billigare i Borås en i Göteborg :D Hade sådan tur också för det fanns bara en kvar. Där satt den och väntade på mig ^^ 
Jag fick även med mig photoshop elements, perfekt :D
 
Jag längtar till i morgon! Då börjar en ny värld för mina ögon och en massa ny teknik för den delen. Nu kommer jag äntligen kunna fota mig själv med den proffsiga vinklingsbara skärmen och med min fjärrutlösare :D <3
 
(Jag kommer skriva i ett annat inlägg en annan dag just det här med att köpa kamera. Vi luras många gånger att köpa dyra hus och glömmer bort gluggarna.)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

superkul för dig :)

2014-01-26 @ 12:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback