Första bilderna klara

Nu är äntligen är det första bilderna klar från morgongåvan. Jag har haft/har enormt mkt bilder att jobba med. Och även om det är kul orkar man inte sitta i flera timmar. Tillslut blir man blind och det blir bara dåligt. Men nu känner jag mig nöjd och hoppas kunden också blir det. Ska köpa skivor i morgon som jag kan bränna över alla bilder på.
 
Sen kan jag ju inte säga att Juli börjar så bra, vaknade i går med smärta i halsen och pangbom så var jag sjuk :( Skulle ha varit till Umeå i dag för att hälsa på mina vänner där. Men inte blev det inte. Sista veckan i Skellefteå  och man måste hålla sig inne...
 
Känner mig bättre i halsen, men har ont i kroppen och fryser. Hoppas jag hinner bli frisk innan jag åker hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback