Nevnarien

Jag vill fota någon! vill fota i olika teman, så tråkigt att det inte har blivit något sen jag flyttade hit. Har många funderingar på att lägga upp en anons på blocket. En granne här uppe har en jätte fin häst, men fågar inte gå och fråga om hon som äger hästen skulle vilja ställa upp med sin häst som modell för mig.
 
Men i går då jag var in på Elin keros (nevnarien) blogg och såg hennes underbara fotning med hästen blev jag så suuugen! Jag älskar den tjejens sinne för bild och kreativitet <3
Det bilderna var så fina att jag till med skulle kunna köpa två stycken av dem, har till och med frågat :D Coolt ha en känd fotografs/bloggerskas bilder på väggen :]
 
Fotograf: Elin Kero Blogg: Nevnarien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback