Tamron

Säg hej till min nya vän i min kamerafamilj som ska hjälpa mig att ta macro bilder :D Det blev Tamrons egna med  bildstabilisator 90mm. 
Jag har länge velat ha ett och framförallt till bröllopet för att kunna ta fina närbilder på ringarna och blomman som bruden ska hålla. Sen ska detta vara riktigt bra för portträtt också, även filmning läste jag i går. Sen måste jag ge ett stort plugg för att det skicka med ett solmotskydd :D
 
Men nu ska jag ut och testa min nya kompis,dock regnar det lite....det ska vara vädertåligt precis som canon 60D men man vill ju inte utsetta sina dyra prylar för det (har jag redan gjort) kom in sen för att se test bilderna :)!
 
haha nu börjar det snöa :O!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback