Batterier

Då var det måndag igen och jag sitter med läxan som ska vara klar på fredag. Provet är på onsdag och jag hoppas orka plugga lite i kväll. 
I går natt beställde jag hem tre stycken plus en laddare av tredjeparts batterier till min 60D. Caons egna är ju svindyra, det är helt sjukt. 
 
Alla har delade åsikter om att köpa andra batterier en canons egna. Är lite nervös att jags ka stå där med vad jag tror fulla batterier på bröllopet och så har det blivit urladdade :S Men det finns dem som tycker tredjepartsbatterier är lika bra som orginal. 
 
Kanske inte lika lång hållbarhet, men i morsse kom jag på att jag har ju pressent kort på 500kr på media markt. Så jag beställde hem ett orginal batterie för bara lite över 200kr. 
Så nu känner jag mig lite lugnare :D
 
Se i alla fall till att ni köper ett batteri med samma spänning och en laddare för just dem. Det är nog inte så där jätte bra att ladda i samma.
 
 Canon 60D Lens: Tamron 90mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback