Ny kamera eller objektiv

Jag borde verkligen sova, men det är rätt mysigt ligga i soffan med katten som hoppar upp och ned från soffan och en hund som drömmer :) Och så lite tända ljus såklart. 

Julen är snart här och jag brukar alltid köpa julklapp till mig själv då ^^ Roligare så :P 

I alla fall har jag ju trånat efter ett nytt objektiv. Men nu börjat jag tråna efter en spegelfri kamera med wifi. 

En liten kompaktkamera, är lättare att ta med och få upp bilderna direkt på instagram eller blogg är ju toppen :D 

Då jag gillar vintage/retro, är jag inne på den nya olympus epl 7. Vill ha en kamera som påminner om det förgångna. 

Det svåra är nu om jag ska köpa denna eller spara till ett objektiv... 
Om jag nu köper en, är frågan vilken färg. Det silvriga påminner och ger mig mäst känsla av retro. Medan den vita känns fräch och kvinnlig. 

Vilken skulle ni föredra :)? 






Kommentarer
Postat av: Johanna ♡

Åh, är också sugen på en sådan kamera! Skulle nog faktiskt valt den silvriga! Kram

2014-11-30 @ 09:20:19
URL: http://jjohannas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback