Sailor Girl

Canon EOS 1100D EFS 18-55 mm
 
Detta var vad jag lyckades att åstakomma i går. Jag är väl helt nöjd med tre bilder, medan det andra blev så där halv bra. 
Då jag ännu inte har en kamra med trådlös självutlösare var jag tvyngen att säta fokusen på trädet som jag sedan ställde mig vid så att jag inte skulle bli suddig. Annars satte den bara fokusen på skogen och jag blev suddig. 
Så på grund av det blev det tyvärr små fattingt med olika poser (stavning?) och platser. Jag hade verkligen behövt någon bakom kamran. Men ska ta upp detta tema igenom med mig som fotograf och någon som fotar mig nästa gång :)
 
Sedan vill jag också bara säg att ni svärd vana människor behöver inte kommentera att jag håller svårdet fel osv. Det var nog svårt hinna inta en pose på tre röd sekunder. Så svärdet fick hamna där det hamna tyvärr.
Men annars hoppas jag ni ska gilla bilderna, älskar sailor kläder ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Olalalaaaa :D !!!!

2013-11-14 @ 19:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback