Planerar in för olika teman

Hej , just nu sitter jag och tänker ut kläder till mitt nästa tema som jag ska göra. Men det blir inte fören i GBG :D
Det kan bli små svårt med kläder ibland känner jag, ska man efterlikna till 100 blir det väldigt svårt.
Utan jag försöker se vad som liknar och kan passa så bra som möjligt. Så man ändå ser vilket tema det är jag har valt :)
Men nog hade jag gärna kostat ut en förmögenhet bara för att få det exakt, men dem pengarna har jag inte :(
 
Sen är det mkt mer kreativt att göra allt till sin egna grej och inte härma och ta efter :)
 
Har en massa teman som jag göras i GBG, så jag hopps lilla Ida orkar vara fotograf och modell i massor ^^ Men jag avslöjar inget ännu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback