En dag utan batteri

Vad lat jag blivit på att blogga och lägga upp bilder, måste försöka efter jobbet denna veckan. Så här får det ju inte vara. Ska även göra det sista på bilderna som ska till min kompis. Kan jag skicka i väg dem innan nästa helg :)
 
I dag har jag varit med Elinor, vi hade tänkt fota hennes syster, men det blev tyvärr inställt. Innan vi visste var vi i väg och letade efter ett nytt minneskort till hennes kamera. När vi har hittat ett som passar till kameran. Beger vi oss till Råda för att fota lite natur i stället. Där på plats Inser jag att jag glömt batteriet hemma.... 
 
Bar struligt alltså, men jag fick pröva en canon 350D som Elinor har. Gav lite tipps till henne och det blev en riktigt trevlig dag. Hoppas det blir fler fotodagar, fast med fungerade kamror...^^
 
 
Iphone 4s
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback