Lite snö vore kul

Hej bloggen :) 
Det står rätt stilla här, jag har inte slutat fotat. Jag har bara tröttnat på att redigera för tillfället. Känner jag vill lära mig mer. Utvecklas, utveckla mina bilder... 
Sen är det oftast grått och trist nu förtiden och då är det inte så kul fota. Hade velat ha snö, vitt vinterlandskap. 

Snart ska jag upp till Norrland över jul, kanske det har fått någon snö då :) 

Men snart kommer en liten julklapp till mig som jag köpt till mig själv ^^ Då borde ett och annat kort komma upp. 

Ni får ha det så bra, kanske att jag orkar  lägga upp lite bilder från dagen då det var frost i morgon om jag inte jobbar. 

Kram ! 






Kommentarer
Postat av: MATILDA

Håller med, snart får gärna snön komma :)

2014-12-08 @ 09:19:26
URL: http://matildays.se
Postat av: MATILDA

Håller med, snart får gärna snön komma :)

2014-12-08 @ 09:19:26
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback