Erik

Dags att titta hit singeltjejer!
I går fotade jag Erik litegrann, då han bjöd mig och Robin på god middag (han kan laga mat^^), han ville ha lite bilder och självklart ställer jag upp.
För är det något jag behöver öva på är det spontana porträttbilder. Jag blir alltid virrig och lite vilsen då man bara ska fota porträtt.
Sen må mitt 50mm objektiv vara det bästa, men blä vad det har svårt att sätta focuspunkten där jag vill ha den. När man fotar halvfigur är det inte det lättaste att få kanske just anisktet i den perfekta fokusen. (Tips på detta kan jag mer en gärna ta i mot)
 
Men det jag hittils sett av bilderna, blev dem inte så tokiga, jag menar modellen var det ju inget fel på ^^ En go och glad kille kommer ni får se mer av här på bloggen. 
Jag tänkte börja med att i alla fall bjuda på min favoritbild. Han tog hos till en jätte mysigt ställe, här måste jag bara fota mera! 
Tyvärr började det mörkna (bilden är redigerad mörk) och regna... Så vi fortskatte att fota inne sedan. 
 
 
 
Canon EOS 60D Ef 50mm 1:1,8
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback