Ny kameraväska

 
Jag har länge dräglat över denna kameraväska, och förra månaden bestämde jag mig för att trycka hem den. Jag ville ha en snyggare som passar bra till finare tillfällen. Den var dock mindre en vad jag trodde. Men den rymmer två objektiv och min kamra. Behöver dock göra ett till hål så jag kan förlänga remmarna för den är lite svå att stänga just nu.
 
Denna väska finns i olika modeller och en massa fina f'ärger, den kostade runt 300 kr på miniinthebox. Detta är ingen svensk sida, men det står på svenska. Det har billiga saker, köpte min fjärrutlösare här också för bara 29 kr i stället för 200 kr.
 
Men jag vill bara säga, vilket jag hade missat, DHL kommer köra hem paketen och du måste beala tull! Så det få sakerna jag köpte blev 300 kr dyrare... 
 
Men nu har jag min fina tukosa väska i alla fall, men kommer nog inte köpa där igen. Det gick rätt fort att få hem det och sakerna funkar som det ska. Får visa det andra jag köpte sen i min andra blogg.
 
Så är det värt att betala tull så tycker jag du ska gå in och titta, det har allt mögligt, påminner lite om  hemsidan fyndiq :)
 
Sen finns det en massa andra sidor, men det mer designade kramväskorna kostar en hel del....
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Sv: Tack så mycket! Vad glad jag blir! :) Kramis!

2014-02-08 @ 22:14:19
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Postat av: Mathilda

Precis någon sån väska jag letar efter! Vad snygg den var!

Svar: Den är riktigt fint :D Inte så stor men rymmer i alla fall två objektiv och kameran eller ett objektiv, blixt och kamera :)
canonworld.blogg.se

2014-02-13 @ 09:20:16
URL: http://mathildaahlberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback