Klar med bilderna från bröllopet

Nu kan jag andas ut lite grann, hörde av mig till prudparet i helgen om att bilderna ska vara klara på tisdag så jag slipper skicka dem från GBG och det ska behöva vänta. Så i går satt jag rätt länge och i morsse klev jag upp kl 06.00 för att få klart på det sista 100 bilderna. 
Jag trodde inte jag skulle hinna, jag har suttit många timmar in på nätterna för att få till alla bilder så gott det går. Många timmar bakom data skärmen med många fina bilder :)
 
När jag sitter med det 10 sista ringer dem och undrar om det kan komma tidigare och hämta bilderna. Tur jag klev upp tidigt, hade på känn att det skulle ringa ^^
 
Så nu har det äntligen fått sina bilder och jag hoppas som alltid att det ska bli nöjda. Jag själv blev mest nöjd över porträtt bilderna. En del bilder blev bra under vigseln och festen... Jag är i alla fall glad att jag fick möjligheten, utan dem hade jag fotat bröllop i sommar :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback