Nervös, men lyckan efter

Tyvärr blev det ingen fotografering i dag, jag hoppas verkligen vi hinner göra den innan jag åker.  Har lite andra också som vill bli fotade. Så jag gör allt för att hinna :D
 
Jag har för övrigt äntligen fått äta surströming. Det var verkligen jätte gott! Tror jag ta hem en burk i väskan och skrämmer alla grannar där hemme i Göteborg ^^ Lär inte bli så poppis, så jag hoppas hinna äta det en gång till innan jag far här i från Skellefteå.
 
Jag har nu sittit med bröllops plugg. Sitter och renskriver mina antekningar och skrivr ned nya från skivan. Jag börjar bli rätt nervös nu, det är bara en vecka klar och tanken på att minneskorten inte ska räcka till eller att batterierna laddas plötlist ur. Att bilderna blir dåliga, när man väl ser dem på datron skrämmer mig... Alla inställningar och räcker det med objektiven jag har.
 
Många djupa andetag, vilket jag kommer att få ta där också. Det kommer vara press och stress, men när allt är över och om jag fått bra bilder och gör brudparet lyckliga. Då är allt mödan värt :D 
Det är underbart att göra folk lyckliga med en bild, en bild som jag har tagit som det kommer förstora upp. Känslan är underbar :D
 
Jag har alltid velat hjälpa människor, få dem må bra osv. Kanske är det via kamran som jag ska göra folk lyckliga. Jag älskar det i alla fall <3
 
 
Canon 60D Lens 50mm 1.4 (f/1.4 fotat själv)
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vacker :)

Vi kanske ska äta surströmming tillsammans?
Jag är så himla sugen på det :)
Vi tänker då förstora upp nåt av familjekorten du hade tänkt fota :)

Svar: Tack :) det kan vi absolut göra :) kan ju komma till er , fota och sedan äter vi. Kan ju prata om det på onsdag :)
canonworld.blogg.se

2014-06-13 @ 07:29:13
URL: http://zannanygren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback