Äntligen på kamralektionen!

I dag var jag entligen i klassrummet, vi håller på med lager just nu och "fin" bildbehandling. Gör anisktet mjukar, tar borta saker från ansiktet. En del kan jag redan, men att få ansiktet så där silkesmjukt... (då ser det ungefär ut så här &#!!!!?##"!") ni förstår nog vad jag menar.
Men jag stannade kvar efter lektionen och försökte komma ihåg hur han gjorde, inte alltid man hinner antecktna då man ska göra det samma på PS.
Så jag stannade kvar och skulle sätta detta innan jag går, så med lite envishet och träning så tror jag det sitter rätt bra nu ^^
 
 
Som ni ser ovan har jag använt en utav mina favorit bilder då det gäller porträtt. Denna bild var redan redigerad då jag började med retusch för ansiktet. Men det gick bra endå, som ni ser har det röda försvunnit en anngen mer och hunden ser mer silkeslen ut :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Ungefär så här många inlägg tycker jag du ska göra varje dag

2014-03-21 @ 13:02:05
Postat av: anonym

vilken är din dröm kamera?

2014-03-22 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback