En oplanerad fotodag

Paserade dessa fina halmstrån (om det nu heter så, vass kanske..?) med bussen och ville direkt fara och pröva mitt tamron 90 mm.
Molle tuggade förnöjt på sina pinnar (denna gång en stor, Diva börjar kanske lära honom ^^) medan jag fotade.
Min fina kameraväska fick följa med denna gången också ^^
Gluggen fick vila mot en stubbe, och det blev ju en rätt bra skärpa, ÄNTLIGEN !
Molle tog sig frivilligt (utan lov) ut i sjön för att leta efter stenar <3
Skiter fullständigt att matte har sagt nej, (han lyckades hamna i någon gytja under vattnet och kom upp svart) jag ska ner igen. Ibland kommer den sanna badhunden fram :D
Vi stannade till vid vägen för att prata med våran söta kompis <3 Molle blir alltid glad och vill springa in (mäst för att äta hästbajs).
 
Alla foton ovan är taget med min Canon 60D + Canon 50mm 1.8 II och Tamron 90 mm macro 1:1
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback