Alla rätt

Jag skulle jobba i dag och hade ingen möjlighet att ta mig till skolan. Hade mailat vår lärare för att få veta svaret på orvet vi gjorde förra veckan. 
I går under dagen tittade jag nervöst på mailet som låg i min inkorg, skulle jag våga titta. Tänk om jag inte klara det :S
 
Jag blundade tog en djupt andetag och.... "Grattis Therese, du fick alla rätt på provet!" Fick jag alla rätt :D?! Han måste ha skrivit till fel person... eller?! 
 
Ghaa! Alla rätt är nog första gången jag någon sin haft på ett prov, snacka om lycklig :D!
 
Bilden nedan kommer från utflyckten vi gjorde förra helgen, kommer bilder under veckan!
 
 
Canon 60D EFS 18-55mm 

Kommentarer
Postat av: lovisa

grattis till provet :) vad var det för prov? inom foto? och ljussättning?

Svar: Inom foto :D
canonworld.blogg.se

2014-05-29 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback