Tillbaka på banan

Korten ligger på datorn, men orken att ta i tu med dem och lägga upp dem, har knappt funnits. Det är väl bra att man hänger mindre vid datorn. Men jag tycker ju om detta, men ibland behöver man en paus och låta insperation komma när den kommer. Har inte haft problem att ta kort, men att arbeta med bilderna har inte alls kännts roligt.
 
Det är snart halloween igen och förra året körde jag på stort med både film och bilder. Denna halloween blir det bara bilder. 
Insperationen kom till mig i går och glädjen att redigera kom plötsligt efter att ha gjort ett tappert misslyckat försök till att fota självporträtt.
Hade en ideè, men det blev inte alls som jag ville. Så jag tog fram hårtork och lekte med slutartiden osv. Det bilder som blev vissade sig kunna anvädas till redigering till blandannat under temat halloween ^^
 
Så nu är jag i fullgång med att försöka få fram lite läskiga bilder som jag ska lägga upp nu under halloween och i november :)
Skönt vara tillbaka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sew

Saknat dig här på bloggen, klickar in nästan varenda dag. Kämpa på med allt och glöm inte jag tänker och finns för dig omän vi är dryga 100 mil ifrån varandra. <3

2014-10-21 @ 00:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback