Detta vill jag göra som hobbyfotograf år 2014

2013 tycker jag har varit ett roligt år för mig, dels i början av hösten blev jag mer kreativ och vågade sätta mina ideer på bild. Jag har haft fina vänner som har ställt upp bakom kameran och förverkla min dröm. Utan er skulle jag inte ha kommit så här långt. Det är jag mkt tacksam för! Sen har jag min fina pojkvän som stödjer med en lite slant i pressent eller julklapp så jag kan köpa en ny kamera <3
Tack till alla <3
 
Detta år då jag flyttat, måsta våga mig ut i en ny värld och söka mig till nya människor. Det känns skrämmande men också väldigt roligt. Jag är väldigt sugen på att pröva på gatufotografering. 
 
Här nedan kan ni läsa min lista över saker som jag vill hinna göra år 2014. Jag har tänker lägga ner rätt mkt tid detta år på min intresse inom fotningen. I alla fall vad jag ska försöka, vill man bli bra måste man ju ligga i :) Jag strävar efter att hinna med allt, om jag inte gör det så får det bli året där på. Men även om året går fort har man 7 dagar i veckan att ta vara på!
 
 
Så 2014 ska bli ett riktigt foto år!
 
 
* Köpa en ny kamera
* Köpa en fjärrutlösare
 
* Gå en fotkurs/skola (börjar i januari)
*Utvecklas och lära mig mera.
* Studera kameran
 
* Vara mera kreativ
* Våga använda stativet mer
* Besöka lite olika fina platser i sommar som jag kan fota
* Fota Bröllop
* bli fotograferad av en annan fotograf
*fota kärleksbilder med pojkvänen
 
* bli bättre på att säga och leda mina modeller fram till det bilder jag vill ha av dem
*pröva på gatufotografering
 
*Ställa upp i någon sommar fototävling
*Fota airsoft
*göra mer små filmer
*lära mig mer om redigering av bilder
 
*göra en ny header!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv; Mitt bästa tips inför en bröllopsfotografering är nog att försöka få med så mycket som möjligt. Inte bara brudparet utan gästerna, miljön, och gärna detaljbilder också, allt för att bevara så mycket som möjligt av den speciella dagen :)

2013-12-30 @ 23:52:44
URL: http://morotenpeter.blogg.se
Postat av: marina

Vad mycket du vill göra bättre nästa år, men man kan lika bra satsa på så mycket som möjligt. :)

2013-12-31 @ 10:43:09
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: marina

sv. Jasså så pass. :) Det vill man ju. :) Gott nytt år!

2013-12-31 @ 20:08:21
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Lovisa Öberg

Å om du kommer hem i juni då kanske du har lust att fota mig saknar fotograferings dagarna

Svar: ja men självklart :D
canonworld.blogg.se

2014-01-03 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback