Bilderna förändras

Något jag stört mig på länge är hur olika bilderna man lägger upp blir till dator till dator. På min bärbara där jag gör allt jobb, ser det bra ut. Sen kommer man till skolan och då kanske färgerna blir alldeles för starka! Eller som på killens dator, där blir bilderna jätte mörka :/

Detta är så tråkigt eftersom jag vill man ska se bilderna som jag ser färgerna på min dator... 

Då jag lägger upp har jag ingen aning om hur bilderna kommer bli. Eftersom de ändras beroende på din dataskärm :/ Det känns så tråkigt. 
Någon av bilderna jag la upp igår ser mkt mörkare ut på mobilen en på datorn.... Vad gör man åt detta ? Bara gilla läget ? 

Någon mer som tänkt på detta ? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback