Fota med oss

Nu har jag äntligen laddat upp alla 399 bilder från dagens (Fota med oss) som Lina Flodins och Felicia hade anordnat i centrala Göteborg.
Solen låg och stekte på bra, knappt någon skugga har jag varit i, har hunnit bli brun i ansiktet såg jag då jag kommit hem ^^
 
Det har varit en super kul dag, dels att få träffa Lina och ta henne i handen (hon är förebild för kreativitet) och att få fråga henne lite om tipps. Tur i oturen var vi så många, men hon tog sig tid att gå runt och fråga alla om någon hade en fråga. Tyckte jag var jätte bra!
Jag hade gärna ställt fler, men man måste ju dela med sig ^^ (Hoppas hon någon gång kommer ha en fotokurs med bara kamerateknik.) 
 
Vi har fotograferat fyra olika modeller, gått runt i små grupper. Fått ta i mot lite tipps från Lina och delat ideer och tankar med det andra deltagarna. För mig var det väldigt kul att äntligen få fota någon annan en mig själv. Det var sjukt länge sedan och jag behöver verkligen öva på fota människor. Så detta var ju ett toppen ögonblick för mig.
 
Alla modeller var så olika, det var bara kul. Det var riktigt roligt fota Felicia, jätte fin och duktig tjej måste jag säga. Vi fick även se lite hur Lina och Felicia arbetar tillsammans.
 
Men inte nog med alla vi som stod runt modellerna, kom en massa folk runt om och tittade och frågade en massa. Busvislade och frågade ut modellerna på ett kopp kaffe. Det är nog ett tufft jobb, men också. Det är i alla fall super kul att vara fotograf, nu hoppas jag på bra bilder :D!
 
Kändes som det blev många kuliga ord i detta inlägg, men det var så himmla kul ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback