Fototräff den 26 april

Åhh!!!
Nu är jag astaggad här borta! Äntligen ska jag få göra något jag velat under detta året. Jag började att hitta olika fotoresor och kurser under början på 2014. Men då många av dem är så dyra får det vara något att spara till i framtiden.
 
Lina Flodins som är en av fotobloggerskorna, har dels en fotoresa till norge i år, men har nog tyvärr inte råd med den.. Men i dag då jag var in och läste planerade hon med hennes kompis en några timmars fotodag i Göteborg :D
 
KAN NI FÖRSTÅ!!!
 
Den 26 april (gratis) ska jag få träffa Lina, en massa andra fotointresserade och få fotografera hennes kompis som är modell och få en massa tipps :D 
 
Ghhaaa!!, LÄNGTAR! 
 
PS: låter lite fjortis, men jag är så glad :D!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback