Det små liven

Innan sommaren skrev jag ut på FB och att vi skulle få en ny familje medlem. Gav lite ledtrådar och det var kul se folk gissa på allt möjligt.
Hemligheten var att vi skulle skaffa katt, en av mina kollegor hade fått kattungar och jag var inte sen att fråga om man kunde få komma och titta.
Jag hade länge sagt, att ska jag flytta till Robin ville jag ha katt igen då jag äntligen accepterat att det är okej att skaffa en till. Min första katt Simba tog vi bort i gymnasiet då han blev sjuk :( 
 
Direkt då jag kom hem frågade jag Robin och sa att vi i alla fall kan titta på dem. En titt lyckades övertala honom... Men tyvärr blir det ingen katt i alla fall :( 
Dels ska vi resa så mycket i sommar och det känns inte rätt mot en liten, sen på grund av lite andra omstädigheter valde vi att vänta.
 
Jag ville i alla fall lägga upp lite bilder på dessa söta små kattunga och mamman. Jag blir alltid ledsen att se på dem för jag ville så gärna ha en. Molle älskar katter (på det bra viset ^^) och hade blivit ett bra sällskap för min gammle man.
 
Man fastnar ju alltid för någon i kullen <3
 
 
Canon 60D Ef 50mm 1.4
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback